keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Bittersweet










Päätin tähän väliin kirjoittaa pikaisen postauksen hieman ajankohtaisemmasta asiasta ja jatkaa Janinan vierailusta sitten taas huomenna. 
Tämä päivä on "bittersweet", saan nimittäin odotetuimman vieraan tänne pitämään minulle seuraa, eli poikaystäväni. Mutta samalla tänään on se päivä, kun Emma muuttaa takaisin Suomeen. Tiedän, ettei tähänastinen vaihtokokemukseni olisi ollut puoliksikaan niin ihana, jos Emma ei olisi ollut täällä.. Olen jo tottunut siihen, että olemme lähes päivittäin yhteydessä ja näemme vähintään viikoittain. Hänen takiaan olen tutustunut uusiin ihaniin ihmisiin, saanut tukea aina tarvittaessa, saanut seuraa, kun on ollut tylsää tai yksinäistä. Emman ansiosta olen kokenut huikeimpia hiking-retkiä, nähnyt upeita paikkoja, oppinut Zürichistä enemmän kuin olisin uskonut, löytänyt viihtyisimmät kahvilat, halvimmat viinit ja maistuvimmat cocktailit.En voisi olla kiitollisempi siitä, että minulla on noin ihana sisko. Kiitos kaikesta tuesta, avusta, seurasta ja kokemuksista, jotka olet täällä minulle antanut! Onneksi nähdään jo jouluna! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti