keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Keskiviikko


Viime keskiviikkona oli kiireinen päivä. Koulun jälkeen käväisin pikaisesti kotona, jonka jälkeen menin syömään Santa Luciaan Emman ja Gunillan (perhetuttu) kanssa. Siitä asti kun olen ollut pieni, olen aina tilannut al Tonno pizzan Santa Luciasta ja olen edelleenkin sitä mieltä, että se on paras pizza koko maailmassa, mutta tällä kertaa päätin maistaa jotain muuta. Tilasinkin sienirisoton ja sekin oli kieltämättä hyvää, vaikka ei vetänyt vertoja sille minkä söin syntymäpäivänäni. Kyllä Santa Lucia vaan edelleen pitää paikkaansa lempi ravintoloideni listalla.


Ruokailun jälkeen päätimme Emman kanssa mennä lasillisille ja aloitin oluen juonnin opettelun. Pakko sanoa, että en sitä ihan heti kyllä oppinut, mutta baari missä olimme, oli ihanan tunnelmallinen ja saimme jopa kuulla livemusiikkia.






Lasillisen jälkeen oli minun taas aika vaihtaa paikkaa, nimittäin international pubiin. Joka keskiviikko ESN järjestää vaihtareille international pubin. Baaria vaihdetaan joka viikko ja paikasta informoidaan aina sähköpostitse ennen tapahtumaa. Kyseessä ei kuitenkaan ole mitkään juhlat, vaan istuskelua ja muihin ihmisiin tutustumista. Ja hyvä niin! Uskon, että näin tutustuu muihin paljon helpommin. Itse olen ainakin pitänyt hirveästi niistä kahdesta international pubista missä olen tähän mennessä ollut. Nyt vaan iltaa odottelemaan!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti